?? کپشن پست: توليد محتوا به خصوص تو فضاي مجازي و آنلاين با چالش هاي ساختاري و فلسفي دست به گريبانه. از طرفي کاربر علاقه، حوصله، و رغبت چنداني به درگير شدن با مطالب عميق و آموزشي صرف نشون نمي ده و از طرف ديگه اجبار به ديده شدن و جلب مخاطب، توليد کننده محتوا رو تو دو راهي انتخاب ارسال پيام با کيفيت يا جلب مخاطب با تمهيدات خاص! در گير مي کنه. تو اين گير و دار به توليد کننده توصيه مي شه که محتواي داستاني توليد کنه.

پاورپوينت / مطالعات اجتماعي/ پايه هشتم / درس 1 / تعاون/

توليد محتوا،داستانسرايي يا ياوه سرايي

توليد ,تو ,گير ,يا ,شدن ,کننده ,توليد کننده ,کيفيت يا ,با کيفيت ,پيام با ,ارسال پيام

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

علمی eliiiiiii دانلود خلاصه کتاب pdf پی دی اف رشته های دانشگاهی فاطمه ملازهی کاتارسیس بلاگ شهروز بهترين دکتر بيماريهاي مقعدي کتابخانه علوی مدرس و مربی کسب و کار و توسعه فردی یوگا از تبلیغ تا تحقیق