?? کپشن پست: توليد محتوا به خصوص تو فضاي مجازي و آنلاين با چالش هاي ساختاري و فلسفي دست به گريبانه. از طرفي کاربر علاقه، حوصله، و رغبت چنداني به درگير شدن با مطالب عميق و آموزشي صرف نشون نمي ده و از طرف ديگه اجبار به ديده شدن و جلب مخاطب، توليد کننده محتوا رو تو دو راهي انتخاب ارسال پيام با کيفيت يا جلب مخاطب با تمهيدات خاص! در گير مي کنه. تو اين گير و دار به توليد کننده توصيه مي شه که محتواي داستاني توليد کنه.

پاورپوينت / مطالعات اجتماعي/ پايه هشتم / درس 1 / تعاون/

توليد محتوا،داستانسرايي يا ياوه سرايي

توليد ,تو ,گير ,يا ,شدن ,کننده ,توليد کننده ,کيفيت يا ,با کيفيت ,پيام با ,ارسال پيام

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

pcparsii عربی ، قرآن ، پیام آسمانی مرجع پروژه و پایان نامه دانشجویی Phillip روش شناسی پژوهش در جامعه شناسی دانلود اهنگ technologic دانلود کده داستان کوتاه عاشقانه | سایت عاشقانه ها پذیرش وکالت در امور و دعاوی مدنی (حقوقی)