?? کپشن پست: توليد محتوا به خصوص تو فضاي مجازي و آنلاين با چالش هاي ساختاري و فلسفي دست به گريبانه. از طرفي کاربر علاقه، حوصله، و رغبت چنداني به درگير شدن با مطالب عميق و آموزشي صرف نشون نمي ده و از طرف ديگه اجبار به ديده شدن و جلب مخاطب، توليد کننده محتوا رو تو دو راهي انتخاب ارسال پيام با کيفيت يا جلب مخاطب با تمهيدات خاص! در گير مي کنه. تو اين گير و دار به توليد کننده توصيه مي شه که محتواي داستاني توليد کنه. پاورپوينت / مطالعات اجتماعي/ پايه هشتم / درس 1 / تعاون/
توليد محتوا،داستانسرايي يا ياوه سرايي
توليد ,تو ,گير ,يا ,شدن ,کننده ,توليد کننده ,کيفيت يا ,با کيفيت ,پيام با ,ارسال پيام
درباره این سایت